dissabte, 31 de gener del 2015

Coll de punt d'arròs / Seed stitch knitted cowl

Ja fa una bona temporada que l'ambient a l'oficina està força enrarit, per dir-ho suaument... tant que portem uns mesos que no "celebrem" res més que comiats de companys que han decidit canviar d'aires, de tant farts com estan de la situació. Però els d'aquestes darreres setmanes m'emprenyen m'entristeixen especialment, perquè amb 15 dies de diferència han marxat dues companyes que aprecio especialment.
A més, és dóna el cas que totes dues són aficionades a les manualitats... sobretot la GT, que és una mena de Leonardo da Vinci modern i en versió femenina: es fa la roba, fa punt i ganxet, restaura mobles i cuina postres espectaculars, entre altres!
Total, que em feia il·lusió regalar-li alguna coseta feta a mà perquè tingués un record nostre i em va semblar que aquest coll li podria agradar.
Not 2 late to craft: Coll de punt d'arròs / Seed stitch knitted cowl

El patró, que vaig veure aquí, és molt senzill. Només cal que munteu un nombre imparell de punts en agulles circulars i que alterneu un punt del dret i un del revés al llarg de totes les voltes (és important que feu un nombre imparell de punts per a què en la volta següent esteu fent un punt del dret on a la volta anterior l'havíeu fet del revés i del revés on l'havíeu fet del dret).
Jo he fet servir una mica més d'una troca de llana Lima en color malva i agulles circulars de 8 mm, i 63 punts per volta.
Espero que li hagi agradat i que la gaudeixi...
Coll de punt d'arròs / Seed stitch knitted cowl
Molta sort G!!!
-----
During the last year, our work conditions have changed (to worse) to the point that several colleagues have left as soon as they have found a job anywhere else... But I'm particularly touched by the two last cases, concerning two colleagues I'm specially fond of.
Both of them are DIYers, specially GT, who's kind of a modern Leonardo da Vinci in a feminine version: she sews her own clothes, knits, crochets, cooks and many things more!
Coll de punt d'arròs / Seed stitch knitted cowl
So I thought it would be nice to make her a handmade gift... and choose this knitted cowl.
I found the free easy-peasy pattern here and worked it in the round with 8 mm needles and 63 stitches in every round.
Coll de punt d'arròs / Seed stitch knitted cowl
I hope she liked it as much as I enjoyed doing it.
We'll miss you GT!!!

2 comentaris:

  1. Ja han passat uns mesos des de que vaig marxar de l'oficina... però no volia deixar de donar-te les moltes gràcies per les teves paraules en aquest post (encara avui m'emociono llegint-les). Moltes gràcies per aquest regal tan especial i que a més m'encanta. I moltes gràcies per aquest blog que és genial :)! Ets la millor... Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ainssss.... Moltes gràcies a tu guapíssima... Et trobem molt a faltar...
      Fins ben aviat!!!

      Elimina