diumenge, 24 de maig del 2015

Guineu bípeda per l'Arnau / Amigurumi two-legged fox

Ja us ho he dit moltes vegades... m'encanten les bèsties bípedes de Lanukas! Després de la conilleta i de l'ós, ara us ensenyo com m'ha quedat la guineu que vaig fer per l'Arnau!

Not 2 late to craft: Guineu bípeda de ganxet per l'Arnau / Amigurumi crochet two-legged fox

Amb la meva mania per evitar peces que es puguin desprendre i donar un ensurt quan faig joguines per nadons, he substituït els ulls de seguretat del patró original per un anell màgic amb 4 punts baixos en fil negre. Però em sembla que el proper cop els brodaré per fer-los una mica més petits...perquè aquesta m'ha quedat una mica amb cara de sorpresa permanent, no us sembla??? jajajaja!

Trobareu el patró gratuït en castellà aquí. Moltes gràcies a Lanukas per compartir-lo!!!

Not 2 late to craft: Guineu bípeda de ganxet per l'Arnau / Amigurumi crochet two-legged fox

I gràcies a vosaltres per la visita!

-----

I've told you so many times already... I love all the two-legged amigurumi animals designed by Lanukas! After the bunny and the teddy bear, let me show you how my fox ended up!

Not 2 late to craft: Guineu bípeda de ganxet per l'Arnau / Amigurumi crochet two-legged fox

I changed the safety eyes in the original pattern for a magic ring with 4 single crochet stitches in black color... I always avoid little pieces when I crochet toys for newborns. But next time I'll try to embroider a bit smaller eyes, 'cause this one seems to have received shocking news! Too wide open eyes??? LOL

Not 2 late to craft: Guineu bípeda de ganxet per l'Arnau / Amigurumi crochet two-legged fo

You'll find the english pattern here. Many thanks to Lanukas for sharing it!!!

And thanks to you for your visit!

 

2 comentaris:

  1. Aish! Qué monada, no me había pasado a verlo hasta ahora! Es muy cuco y las fotos geniales! Gracias por compartir!
    Besetes!

    ResponElimina