diumenge, 20 de maig del 2018

Botí del Handmade Festival i cistella per nadó / Craft fair haul and newborn basket

Si heu passat darrerament pel meu perfil d'Instagram, ja sabreu que m'he estrenat en la pràctica d'un nou esport: l'halterofília!

Tota la culpa la té el Handmade Festival Barcelona i el botí de material que m'hi vaig comprar, jajaja!

Not 2 late to craft: Botí del Handmade Festival i cistella per nadó / Craft fair haul and newborn basket

Però aquest cop he posat fil a l'agulla de pressa i ja us puc ensenyar les primeres peces que n'han sortit. I és que em feia molta il·lusió preparar alguna cosa ben bonica pel Mateu, que tot just té tres setmanes.

Les cistelles de ganxet les he fet amb Cotton air de 4,5 mm que vaig comprar a la fira a Don Trapillo. És una corda que costa una mica de treballar, pel gruix i la poca elasticitat, però m'encanta com han quedat els cistells i el tenen en 16 colors diferents!

També he aprofitat per continuar amb les meves pràctiques amb la màquina de cosir i l'hi he fet una pilota Montessori (aquest cop amb teles de la darrera edició de la fira Creativa de l'Hospitalet).

Not 2 late to craft: Botí del Handmade Festival i cistella per nadó / Craft fair haul and newborn basket

Els pitets els ha fet la meva mare, que és una artista!

Bé, espero que el Mateu gaudeixi el regal, ah, i poder-vos ensenyar de seguida la resta de projectes que he començat amb el meu botí!

Not 2 late to craft: Botí del Handmade Festival i cistella per nadó / Craft fair haul and newborn basket

Moltes gràcies per la visita.

-----

Ten days ago I visited the craft fair Handmade Festival Barcelona... and bought enough material to start to practise weightlifting! LOL

At least, I've been pretty fast to start working with some of this materials. That's because I was willing to gift something nice to our friends' second baby boy.

Not 2 late to craft: Botí del Handmade Festival i cistella per nadó / Craft fair haul and newborn basket

I've made the crochet baskets with 4,5mm Cotton air from Don Trapillo (they have 16 different shades of color!).

I've sewn the Montessori ball too, but my mum did the lovely bibs.

Not 2 late to craft: Botí del Handmade Festival i cistella per nadó / Craft fair haul and newborn basket

I hope they'll enjoy the present. And I hope I'll be able to show you the other WIPs soon!

Thanks for your visit.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada